אי אפשר שלא לעמוד על האופן שבו הרשת המקוונת שינתה לבלי היכר את תרבות הצריכה בישראל. לפי נתונים רשמיים של וועדת המדרוג מדי יום גולשים באינטרנט בישראל למעלה מ-4.5 מיליון משתמשים. המהפכה הווירטואלית הגיעה בשנים האחרונות גם לענף הביטוח.

כניסתן של חברות הביטוח הישירות לענף אשר דוגלות בקשר ישיר ודיגיטלי עם הלקוח, ללא מתווכים בדרך, מאפשר להן להציע לו מחירים אטרקטיביים ושירות מהיר ויעיל שחוסך זמן יקר. בד בבד, גם הצרכן הישראלי למד לתת את אמונו ולהכיר את היתרונות הרבים ברכישת ביטוח דרך האינטרנט.

על פי דו"חות אגף שוק ההון, החיסכון והביטוח במשרד האוצר ביטוח רכב הוא המוצר הביטוחי הנפוץ ביותר בישראל. בשנת 2012, למשל ביטוחי הרכב היוו כ-60% משוק הביטוח במדינה. נתונים אלה מתחברים ביחס ישר עם הצמיחה העקבית בזמינותם של שירותי ביטוח באינטרנט, שהרי כיום כבר ברור כי הלקוחות הם המרוויחים העיקריים מכך.

להלן כמה מיתרונותיה הבולטים של ברכישת ביטוח הרכב בערוץ הדיגיטלי:

קל ופשוט

בניגוד לעבר בו עולם הביטוח נתפס בקרב הצרכן כמורכב ומסובך, כיום חברות הביטוח המשווקות ביטוח רכב באינטרנט מסייעות לצרכן להבין שמדובר למעשה במוצר ביטוחי פשוט. באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית הן מאפשרות לו להגיע לכל המידע המקצועי הדרוש בקלות ומעמידות לרשותו מידע רב, החל מהסברים מקצועיים ופוליסות לדוגמה וכלה בעמודי שאלות ותשובות. זמינות המידע וההסברים הנהירים באינטרנט מלמדים את הלקוח שאפשר לרכוש ביטוח רכב גם בדרך אחרת, ידידותית וברורה הרבה יותר.

אל תהיו פראיירים

חברות הביטוח אשר משווקת ביטוח רכב דרך האינטרנט מציעות ללקוחותיהם מחירים אטרקטיביים הודות למודל עסקי שנשען על כוחו של הערוץ הדיגיטלי ומאפשר להם לחסוך בגורמי תיווך ועלויות שוטפות נלוות. במילים אחרות, הפלטפורמה האינטרנטית עובדת לטובת הלקוח בכך שהיא מאפשרת לחברות הישירות לחסוך בכוח אדם ובמשאבים פנים ארגונים ובכך להוזיל את מחירי הפוליסות של הלקוחות.

חיסכון בזמן

זמן שווה כסף ורכישת ביטוח רכב דרך האינטרנט חוסכת מהלקוח פגישות מתישות מול נציגי חברות הביטוח ובכך מהווה יתרון מכריע ללקוח. היום פשוט וקל לרכוש ביטוח רכב רכישת בלחיצת כפתור דרך האינטרנט או אפילו בעזרת הטלפון הסלולרי שלכם.

ניהול הפוליסה און-ליין

לאחר רכישת פוליסה לביטוח רכב, לקוחות אשר ביצעו את העסקה און-ליין יכולים להמשיך ולעקוב אחר הפוליסה גם ביום שאחרי באמצעות האינטרנט או אפילו הטלפון הסלולרי. יותר מכך, חברת הביטוח פותחת לכל מבוטח אזור אישי באתר החברה שדרכו הוא יכול לנהל את הפוליסות שלו, לעדכן פרטים, להוסיף כיסויים ביטוחיים בעת הצורך וכו', והכול בזמינות של 24/7, ללא כל תלות בשעות פעילות מוקד/ סוכן זה או אחר.  

לסיכום, יתרונותיה הנהדרים של הרשת, בעיקר בכל הנוגע לצרכנות נבונה, הפכו אותה לכיכר השוק המודרנית. גם ענף הביטוח השתלב היטב במרחב הווירטואלי ורכישת ביטוח מקוונת טומנת בחובה יתרונות רבים ללקוח שכדאי לנצל!

עד 25% הנחה בביטוח מקיף לרכב

קבלו הצעה ללא התחייבות: