גאים להיות במקום ה-1 במדד איכות השירות לשנת 2018 בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות ביטוח מקיף לרכב, דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות ותאונות אישיות!

מדד איכות השירות, המפורסם מדי שנה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום מימוש זכויות (תביעות), מתוך מטרה ליצור שקיפות בקרב הלקוחות חברות הביטוח בישראל.

גם השנה, זו השנה הרביעית ברציפות, ביטוח 9.000.000 מבית איי.די.איי חברה לביטוח דורגה במקומות הראשונים בכלל המוצרים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת לספק חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח 9.000.000 בענפי הביטוח הכלליים:

מדד איכות השירות ביטוח מקיף לרכב - ביטוח ישיר

 

מדד איכות השירות ביטוח חובה לרכב - ביטוח ישיר

 

מדד איכות השירות ביטוח דירה - ביטוח ישיר

 

מדד איכות השירות ביטוח נסיעות לחו"ל - ביטוח ישיר

 

ציוני ביטוח 9.000.000 בביטוח חיים ובריאות:

מדד איכות השירות - ביטוח ישיר

 

מדד איכות השירות ביטוח בריאות - ביטוח ישיר

 

בדד איכות השירות סיטוח תאונות אישיות - ביטוח ישיר

 

מדד איכות השירות ביטוח אובדן כושר עבודה - ביטוח ישיר

 


> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל 
   ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות