גאים להיות במקום ה-1 במדד איכות השירות לשנת 2019 בציון המשוקלל של הענפים ביטוח חובה ומקיף לרכב, דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות ותאונות אישיות!

מדד איכות השירות, המפורסם מדי שנה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום מימוש זכויות (תביעות), מתוך מטרה ליצור שקיפות בקרב הלקוחות חברות הביטוח בישראל.

זו השנה החמישית ברציפות שביטוח 9.000.000 מבית איי.די.איי חברה לביטוח מדורגת במקומות הראשונים בכלל המוצרים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים גם בשגרה וגם בחירום לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת לספק חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח 9.000.000 בענפי הביטוח הכלליים:

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח חובה לרכב

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח מקיף לרכב

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח דירה

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח נסיעות לחו"ל

ציוני ביטוח 9.000.000 בביטוח חיים ובריאות:

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח בריאות

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח חיים

מדד איכות השירות 2019 - ביטוח תאונות אישיות


> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל 
   ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות