גאים להיות במקום ה-1 במדד איכות השירות לשנת 2017 בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות ביטוח מקיף לרכב, דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות ותאונות אישיות!

מדד איכות השירות, המפורסם מדי שנה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום תביעות, מתוך מטרה ליצור שקיפות בקרב הלקוחות חברות הביטוח בישראל.

גם השנה, זו השנה הרביעית ברציפות, ביטוח 9.000.000 מבית איי.די.איי חברה לביטוח דורגה במקומות הראשונים בכלל המוצרים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת לספק חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח 9.000.000 בענפי הביטוח הכלליים:

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח מקיף לרכב - מדד השירות 2017

 

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח חובה לרכב - מדד השירות 2017

 

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח דירה - מדד השירות 2017

 

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח נסיעות לחו"ל - מדד השירות 2017

 

ציוני ביטוח 9.000.000 בביטוח חיים ובריאות:

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח חיים - מדד השירות 2017

 

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח בריאות - מדד השירות 2017

 

ביטוח 9.000.000 מובילה בביטוח תאונות אישיות - מדד השירות 2017


> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל 
   ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות