ביטוח 9 גאה להמשיך להוביל את מדד איכות השירות לשנת 2020 בציון המשוקלל של הענפים ביטוח חובה ומקיף לרכב, דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות ותאונות אישיות!

מדד איכות השירות, המפורסם מדי שנה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום מימוש זכויות (תביעות), מתוך מטרה ליצור שקיפות בקרב הלקוחות חברות הביטוח בישראל.

זו השנה הרביעית ברציפות שביטוח 9 מבית איי.די.איי חברה לביטוח מדורגת במקומות הראשונים בכלל המוצרים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים גם בשגרה וגם בחירום לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת לספק חוויית שירות מצוינת!

ציוני ביטוח 9 (ביטוח ישיר) בענפי הביטוח הכלליים:

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח חובה לרכב

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח מקיף לרכב

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח דירה

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח נסיעות לחול

ציוני ביטוח 9 בביטוח חיים ובריאות:

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח נסיעות לחו"ל

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח סיכון חיים

מדד איכות השירות 2020 - ביטוח תאונות אישיות


> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל 
   ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות