מדד איכות השירות לשנת 2015, המדרג את חברות הביטוח בישראל בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות ביטוחי רכב, דירה, נסיעות לחו"ל ובריאות, פורסם על ידי אגף שוק ההון של משרד האוצר. המדד עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום תביעות ומטרתו ליצור שקיפות בקרב הלקוחות.

גם השנה, איי.די.איי חברה לביטוח דורגה גבוה מעל הממוצע הארצי במרבית הענפים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח תהליכים וטכנולוגיות חדשניות על מנת לספק חוויית שירות מצוינת ללקוחותינו.

ציוני 9.000.000 בענפי הביטוח הכלליים:

ציוני 9.000.000 בביטוח בריאות: