מדד איכות השירות לשנת 2016, המדרג את חברות הביטוח בישראל בכל הקשור לאיכות השירות ללקוחות ביטוחי רכב, דירה, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, פורסם על ידי אגף שוק ההון של משרד האוצר.

המדד, המתפרסם אחת לשנה. עורך השוואה בין חברות הביטוח בכל הקשור לאיכות הטיפול בפניות ומהירות תשלום תביעות ומטרתו ליצור שקיפות בקרב הלקוחות.

גם השנה, 9.000.000 מבית איי.די.איי חברה לביטוח דורגה במקומות הראשונים בכל המוצרים, דבר אשר מעיד על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו. אנו ממשיכים באופן תמידי לפתח שירותים חדשניים ופשוטים על מנת לספק חוויית שירות מצוינת!

ציוני 9.000.000 בענפי הביטוח הכלליים:

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח מקיף לרכב

 

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח חובה לרכב

 

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח דירה

 

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ציוני 9.000.000 בביטוח חיים ובריאות:

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח חיים

 

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח בריאות

 

מדד איכות השירות - ציוני ביטוח תאונות אישיות


> למידע וקבלת הצעה בחרו את סוג הביטוח הרלוונטי:
   ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח נסיעות לחו"ל 
   ביטוח חיים | ביטוח בריאות | ביטוח תאונות אישיות