ביטוח דירה הוא אחד המוצרים הפופולאריים בענף הביטוח בישראל. עובדה זו מתיישבת היטב עם נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהרי נכון לשנת 2012 שיעור הישראלים המתגוררים בדירה בבעלותם עמד על כ-68% ושיעור המתגוררים בשכירות עמד על כ-27%. 

ביטוח דירה מתחלק לשני תתי-ביטוחים: ביטוח מבנה המגן מפני נזקים למבנה הבית וביטוח תכולה המגן מפני נזקים לרכוש שבתוכו ואף כולל ביטוח לנזקי צד ג'. הביטוח הוא חיוני עבור כל בעל דירה בישראל (וכן דיירים המתגוררים בשכירות) שכן הוא מקנה לו הגנה מפני הסיכונים הרבים הקיימים בדירה אשר עלולים לגרור אותו להוצאות גבוהות שיהיה לו קשה לעמוד בהן.

המהפכה הדיגיטלית שאנו חווים בשני העשורים האחרונים שינתה את הדרך שבה היינו רגילים להתנהל בעולם בכל כך הרבה בחינות, במיוחד כאשר מדובר ברכישת מוצרים ושירותים שהיום נרכשים בפשטות ובקלות באמצעות הרשת. גם ענף הביטוח שנתפס בעבר בעיני רבים כשמרני ואולי אף מיושן לא נשאר מאחור.


חברות הביטוח הישירות מצליחות לנצל את יתרונות הדיגיטל לטובת לקוחותיהם בכך שבאמצעות אתר האינטרנט הנגיש והידידותי שלהן הן מציעות להם אופציה לרכישת הביטוח און-ליין בקלות ועל ידי כך מסייעות להם להבין את החשיבות הגדולה ברכישת הגנות ביטוחיות מותאמות בתחומים שונים בחיים באופן כללי ובכל הקשור לדירה בפרט.

מהם היתרונות ברכישת ביטוח דירה באינטרנט?

מחיר אטרקטיבי: החברות הישירות המשווקות מוצרי ביטוח דירה באינטרנט יכולות להעמיד לרשות לקוחותיהן מוצרים מצוינים בעלות אטרקטיבית הודות לחיסכון בעמלות סוכנים ומשאבי תפעול שהיו קיימים במכירת מוצרים אלו פנים אל פנים.

פשטות המידע: לקוחות אשר רוכשים ביטוח דירה באינטרנט אינם כמובן לבד במערכה. בניגוד לסוכנים רבים הנוהגים להשתמש במושגים ותיאורים מפוצצים על מנת להגביר את התלות של לקוחותיהם בהם, חברות הביטוח דואגות להעמיד אתר אינטרנט ידידותי שבאמצעותו הלקוח יכול לקרוא בכל זמן נתון מידע רב אודות ביטוח דירה על היבטיו השונים – החל מדפי תוכן מקצועיים, דרך עמודי שאלות ותשובות (המכסים את הסוגיות המרכזיות בתחום) וכלה במדריכים מפורטים.

זמינות רב-ערוצית תמידית: יתרון משמעותי נוסף לרכישה און-ליין היא זמינות התמידית בכל הקשור למידע, ניהול הפוליסה או קבלת שירות. אתר האינטרנט של החברה זמין כל העת לקבלת מידע, המבוטח יכול להתעדכן ולנהל את הפוליסה שלו באמצעות האזור האישי שנפתח לו עם רכישת הפוליסה, ואם הוא צריך שירות הוא יכול לעשות זאת במגוון דרכים – צ'אט און-ליין באתר, מוקד טלפוני, דואר אלקטרוני ואפילו עמוד הפייסבוק של החברה. מכל מקום, בכל שעה.

הפעלת הביטוח: גם ברגע האמת בו אתה צריך מענה מהיר ויעיל, חברות הביטוח הישירות מציגות עליונות שכן הן מעמידות לרשות המבוטחים אפליקציות לתיעוד האירוע הביטוחי, מוקד תביעות הפעיל 24 שעות ביממה ואף אפשרות להתעדכן און-ליין בכל שלב טיפול בתביעה.

לסיכום, העידן הדיגיטלי פותר לנו בעיות בכל כך הרבה תחומים ועכשיו גם בביטוח שהרי המידע המקצועי הרב, הזמינות התמידית מרובת הערוצים, האטרקטיביות הגדולה במחיר והגמישות בניהול הפוליסה הופכים את האופציה הישירה לאופציה האידיאלית!

ביטוח בריאות הכי משתלם ב-9.000.000

השאירו פרטים ונחזור אליכם: