מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שנאלצת לבטל את הנסיעה
יש לבצע את השלבים הבאים לצורך טיפול בפנייתך:
לעדכן את החברה דרכה הוזמנה הנסיעה
לעדכן את החברה דרכה הוזמנה הנסיעה
יש לצור קשר עם סוכן הנסיעות ו/או חברת התעופה דרכם הוזמנה הנסיעה, ולדאוג לשמור את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לאירוע (במידה ויש כאלה). חשוב לשמור אישורים על העלויות של ביטול הנסיעה.
להכין העתקים של המסמכים הרלוונטים
להכין העתקים של המסמכים הרלוונטים
- כל המסמכים הרפואיים (אם רלוונטי)
- אסמכתא על ביטול הנסיעה והעלויות הנלוות
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון.
למלא את הטפסים
למלא את הטפסים
יש למלא פרטי אירוע וטופס ויתור סודיות.
אנחנו לשירותך
אנחנו לשירותך
יש לפנות אלינו בטלפון 03-9000000 על מנת לדווח על המקרה או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@9mil.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים.
אנחנו נטפל עבורך בפנייה
אנחנו נטפל עבורך בפנייה
לאחר קבלת הדיווח והמסמכים המפורטים, אנו נעביר את הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות שיבדוק את תנאי הפוליסה וזכאותך לפיצוי. בהתאם לאלו, נמשיך בטיפול אישי מולך. ייתכן שנבקש להעביר מסמכים נוספים ו/או להשלים הליכים נוספים במידת הצורך.