מה תוכל לעשות באזור לקוחות קיימים?
- להתעדכן אודות מצב פנייתך למימוש זכויותך.
- להוסיף כיסויים בהתאמה אישית.
- לחדש את הביטוח שלך בקליק.
- לצפות ולהדפיס מסמכים.
- להתעדכן אודות תשלומים ולעדכן פרטים אישיים.
במקרה שעברת תאונת אופנוע
יש לבצע את השלבים הבאים לצורך טיפול בפנייתך:
לאסוף עדויות ולצלם נזקים
לאסוף עדויות ולצלם נזקים
יש לצלם תמונות וסרטונים של מקום התאונה והנזקים שנגרמו לאופנוע ולרכבים המעורבים (אם רלוונטי). מומלץ לצלם ממספר זוויות ובתאורה טובה.
לקבל פרטי התקשרות של המעורבים באירוע
לקבל פרטי התקשרות של המעורבים באירוע
יש לרשום את מספר הרכב המעורב בתאונה, שם הנהג, מספר ת.ז, שם בעל הפוליסה + ת.ז, מספר טלפון ואת פרטי חברת הביטוח. כמו כן, במידה וישנם עדים חשוב לקחת את פרטיהם.
במקרה של פגיעה גופנית במהלך תאונת אופנוע
במקרה של פגיעה גופנית במהלך תאונת אופנוע
איך צריך לטפל בתאונת רכב המערבת פגיעה גופנית?
לגרור את האופנוע מהמקום
לגרור את האופנוע מהמקום
אם צריך לגרור את האופנוע, יש לפנות לנותן השירות (זברה). אם אפשר לקחת אותו באופן עצמאי לתיקון - יש לפנות לאחד המוסכים הנמצאים ברשימת מוסכי ההסדר בפריסה ארצית.
להכין העתקים של המסמכים הרלוונטים
להכין העתקים של המסמכים הרלוונטים
- צילום רשיון אופנוע
- צילום רשיון נהיגה
- אישור משטרה (אם רלוונטי)
- אישור מהמשעבד/מעקל (אם רלוונטי)
- צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון.
למלא את הטפסים
למלא את הטפסים
יש למלא טופס פרטי אירוע וטופס הסכמה למסירת מידע.
אנחנו לשירותך
אנחנו לשירותך
יש לפנות אלינו בטלפון 03-9000000 על מנת לדווח על המקרה או לשלוח את טופס פרטי האירוע לכתובת המייל onlineclaim@9mil.co.il ונציגנו ישובו אליך בתוך 3 שעות עסקים. במקרה של צורך בבחירת שמאי ומוסך הסדר הם ישמחו לסייע.
אנחנו נטפל עבורך בפנייתך
אנחנו נטפל עבורך בפנייתך
לאחר קבלת הדיווח והמסמכים המפורטים, אנו נעביר את הטיפול למנהל תיק מימוש הזכויות שיבדוק את תנאי הפוליסה וזכאותך לפיצוי. בהתאם לאלו, נמשיך בטיפול אישי מולך. ייתכן שנבקש להעביר מסמכים נוספים ו/או להשלים הליכים נוספים במידת הצורך.
לבדוק את מצב פנייתך בכל רגע נתון
לבדוק את מצב פנייתך בכל רגע נתון
אנו מאפשרים ללקוחותינו להתעדכן בלחיצת כפתור, בקלות ובמהירות במצב הפנייה למימוש זכויותיך, בכל רגע נתון. יש להיכנס לשירות My Status באזור הלקוחות הקיימים וכל המידע יהיה לרשותך.
הפעלת את ביטוח האופנוע?
שירות My Status מאפשר לך להתעדכן בקלות אודות סטטוס התביעה
אנחנו ב9 מיליון שמים דגש רב על חזרה מהירה לשגרה ולכן יצרנו את My Status -
שירות אשר מאפשר לך להתעדכן באופן שוטף בכל שעה ומכל מקום אודות מצב תביעת ביטוח האופנוע שלך.
איזה מידע ניתן לקבל באמצעות My Status?
- השלב בו נמצאת התביעה שלך בתהליך.
- תקינות מסמכים שהעברת / מסמכים חסרים.
- מועד תשלום צפוי.
- במידה ורלוונטי - מצב התנהלות מול צד ג'.